söndag 24 april 2011

Underbart väder...


Ja, äntligen njuter vi av våren.
Varje dag kan man gå en runda i trädgården och se vad som kommit upp.
Fast min trädgård har inte blivit skött så bra
så jag har ju en del att gräva o anlägga för att få den fin.

Min konstmarkering...


Konstrundan är igång
och här har varit fullt med folk...

Och än är inte påsken slut.

Eftersom jag inte är med i konstföreningen
får jag ju inte använda deras boll i gult & rött
så jag fick ju hitta på något annat...

Vad tycker ni?

Jag tyckte den var ganska rolig.


Trädgårdscafe' hos Tages...
O så tyckte ju mina kunder att jag skulle ha cafe' i trädgården så det blev så här.
 Mycket populärt & omtyckt att få sitta ner oct ta en kopp kaffe med kaka till.

"Ta vara på dagen..."

Påskkram
Maria


3 kommentarer:

  1. Lite annorlunda :) Men annorlunda är BRA!

    SvaraRadera
  2. Ganska annorlunda, men det gillar vi. Man måste sticka ut lite så att folk hajar till & den syns lång väg... :)

    SvaraRadera
  3. Fint! Jag gillar hela konceptet! Jättebra. Jag tvärnitade då jag såg tröjorna ;)

    SvaraRadera