fredag 22 april 2011

Påsken är här...

Ja, det tog en timme så var den första tavlan såld... skoj. Det har varit mycket folk i butiken på skärtorsdagen, en försmak inför dessa konstdagar. Förra året var här mellan 2-300 människor som tittade in i butiken. Tror det blir fler detta året...

Mina underbara grannar har varit här & ställt hit en massa trädgårdsmöbler. Kerstin la på gulrutiga dukar så det ser verkligen ut som ett trädgårdscafe'...Tages son, Ingmar går här som gårdskarl o har fixat björkris. Fika avnjöts i solen o vädret ska hålla i sig...
Kan det bli bättre?

Öppettider under påskhelgen:
Långfredagen, påskafton, påskdagen & annandag påsk
9-18

Lysssnar på Ted Gärdestad på radion, kl är halv 4 o jag borde lagt mig för länge sen...

"Jag ska fånga en ängel..."

O jag har en helvit katt....

Maria 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar