onsdag 30 mars 2011

Har man inte jobb så...


Dagen började med att mina vänner smsade mig att Tages var med i Kristianstadbladets bilaga Hemma. Tyckte det var ett mkt bra reportage o är väldigt nöjd. Skoj attt de uppmärksammar att det faktiskt finns en inredningsbutik mitt ute på landet so är väldigt populärt... :)
.
Ja, nu är det fullt upp... Idag har jag tillbringat dagen med att plantera inför hopptävlingarna på Skyrups Countryclub. Beställde massor av blommor som ska ner i jorden. Allt ska vara klart där om två veckor o det är mkt kvar att göra.
I restaurangen som ska inredas är de sysselsatta med att installera elen & köket. Till fredag ska allt vara klart så att jag kan börja möblera o dekorera. På andra våningen är nu hyllorna monterade så att kläderna kan läggas in. Stackars Christoffer... han åkte på att skruva. Där ska också dekoreras o göras klart. Vi  planerar för att kunna utöka den biten men eftersom det är så stora hopptävlingar (över 2000 starter) om två veckor så fortsätter vi efteråt. 
På tredje våningen ska sen Tages filial flytta in. En lokal helt olik den jag har hemma. Högt i tak, vitmålad med snedställda trästolpar o ett enda stort rum. Där är det mest som ska göras men jag ser allt framför mig så det är bara att göra iordning...

Imorgon är en annan dag...

Dröm på...
Maria
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar