onsdag 10 augusti 2011

1000 st....

Etta... nolla... nolla... nolla...
Tänk...

Över 1000 st gillare på Facebook...
Och det enbart genom att man har delat sidan
 till vänner o bekanta...

Jag är helt överväldigad...

Inte kunde jag tro det när jag köpte Tages gamla gård för 2 år sedan
 att min lilla butik
skulle bli så populär.


Till er alla
som gjort detta möjligt...

Ett stort
TACK...!!!

För att fira detta så är det nu 15 % på allt i butiken
mellan tisdagen 9 aug tom söndagen 14 augusti.


Ta chansen, vinn en underbar klocka.
Lottar  ut den stora klockan
i "Sommartävling"
på Tages i Söndrabys sida.
Och på Facebooksidan finns det just nu en sommartävling
där jag lottar ut en järnklocka
till en lycklig
vinnare.
Sista dagen är den 14 augusti...


Lycka till!




Och nya mål sätts...

Mycket av min tid just nu går till den nya webshopen.
Det ska fotas, vägas, mätas o skrivas beskrivningar...
Kommer att bli spännande.
 Redan nu skickas det ut varor till alla delar av Sverige

 Och än en gång...

TACK!!!
Njut av sommaren...
/Maria




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar