lördag 4 juni 2011

Länge sen sist...

Det här med lösen...

Jag får väl skylla mig själv som inte skriver ner... hade totalt glömt bort lösenordet till inloggningen... men många tappra försök senare så är jag här igen. :)

Det har ju hunnit hända en del i butiken under min frånvaro
här på bloggen...
Bland annat så har det kommit in lite ljuvliga kläder...
Romantiskt från DesignWerket...




Och vad tycker ni om träskorna från Calou?
Visst är de fina...
Måste bara ha ett par själv, love them...
...från en ny svensk designer,
DesignWerket.
Prismässigt så kommer jag att ligga under
 deras rekpriser.
Även lite från andra märken är beställda.
Blir spännande att se hur detta
 kommer att tas emot av mina kunder...


Underbara träskor med gummisula från Calou
 Söta barntofflor,
finns även till dam.
 Från Calou

Här kommer leveranser varje vecka,
varorna har kommit in på lagren hos grossisterna,
så nu skickas det ut.

Man är som ett barn på julafton
för inte kommer man ihåg allt man
beställde i vintras inför sommaren...
Lika spännande varje gång att packa upp.

Taklampor,
varför inte hänga 2 eller 3 st
i olika höjder över matbordet?





Här kommer ett litet axplock,
håll till godo...


Plåtburk att ha tvättmedel i,
"White" eller "Colour"
Bloomingville


  
Bed & breakfast för det små,
från Ib Laursen.
Fint kakfat i tre våningar





Och för er som tycker det är för varmt i solen, uteduscharna har kommit hem.
Förra året blev de slutsålda direkt...

Njut av solen...
& livet...

// Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar